har jag tråkit eller?

Fem SKULLE DU.

1. Skulle du vilja vara längre? Njaa. lite längre hade man ju kunnat vara.
2. Skulle du vilja väga mer? ehh vem vill väga mer?
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? va?
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? hmm kanske.
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? nää.


Tio KAN.

1. Kan du röra på öronen? japp
2. Kan du slicka dig på näsan? nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? hehe jaa.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? hoppas det iaf.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? ja.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? ja klart.
7. Kan dina vänner lita på dig? Klart de kan
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? har jag redan
9. Kan du suga? ...
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Japp


Femton HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? har inte alla det?
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? hmm..kommer inte ihåg.
3. Har du syskon? ja en syster.
4. Har du någonsin haft sex med någon? ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? har de säkert.
6. Har du varit full den här månaden? nope
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? nää har ändå inget bättre för mig.
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? japp
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? ja
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ehh NEJ.!
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? nej.
14. Har du haft sex med mer än tre personer? nej.
15. Har du ljugit på någon fråga än då? nej.!


Tjugo VEM.

1. Vem är din bäste vän? Emma
2. Vem älskar du? där är några!
3. Vem hade du senast sex med? haha gissa.
4. Vem vill du bli full med? Vännerna.
5. Vem är den bästa artisten? hmm finns många.
6. Vem pratade du senast i telefon med? Benni.
7. Vem har du en liten crush i? Benni.
8. Vem är snyggast i hela världen? jag.!? haha
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Mina föräldrar, de behöver den mer än mig.
10. Vem är snällast i världen? Emma
11. Vem är din bästa kompis? Men vafan, kolla längra upp.!!
12. Vem vill du prata med? Benni
13. Vem sov du senast med? Benni
14. Vem såg du senast full? Hmm. komemr inte jag ihåg.
16. Vem vet allt om dig? ingen tror jag.
17. Vem pussade du senast? Benni
18. Vem Kramade du senast? Benni där också
19. Vem kan berätta allt för dig? vem som vill
20. Vem kan du berätta allt för? Benni och Emma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0