Har inget liv. hehe

vad har du gjort idag? Pluggat, tagir det lugnt.
vad gjorde du igår kväll? Jobbade.
vad vill du helst ha nu? Min pojkvän hos mig.
har du nytvättat hår? Nope.
vilken skiva lyssnade du senast på? Min brända när jag bade för ett tag sedan.
när blev du fotograferad senast? Hmm.. på lovet någon gång.
vilket är ditt livsmål? Vara lycklig.!
har du använt någon hårprodukt idag? Neej
hur många speglar finns i det rum du är i nu? fyra tror jag..
var är du nu? på mitt rum.
har du bråkat med någon idag? Neej.
när var du i en affär senast? innan idag fyllde på mobilen.
mötte du någon du kände då? njaa.
anväder du icq eller msn? msn
när fick du senast en present? 14 feb
vad? massa hjärt choklad.
av? Olof <3
vad drack du senast? Mjölk.
umgås du med dina klasskamrater efter skoltid? jaa lite.
har du en hårborste i din väska? Ibland
vad vet inte många om dig? vet ej.
hur många lampor har du i ditt rum? sex.
vilken färg har du på dina underkläder nu? ehm måst kolla...mörkröda.
vad tycker du om Sex And The City? funkar..
längtar du till din nästa födelsedag? vem gör inte det.?
brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? jaa
vilka språk kan du prata? Sv, En, Ty, lite Sp och Fr
skulle du kunna ha silikonbröst? nej behövs inte. = P
hur många hål har du i öronen? två
vem pratade du med senast? lillasyster.
vad pratade ni om? kakan jag har i handen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0