Fler frågor.!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jogginställ
Vad använder du just nu för skor: Vinter skor
Favoritfärg på kläder: Blandat

Senaste person som
Sov i din säng:
Olof.!
Du pratade med: Far min
Du delade en drink med: Denise tror jag.
Du gick på bio med: Olof, Marcus, Stefan och Matias
Du gick på stan med: Olof tror jag
Skällde på dig: Kommer inte ihåg.

Senaste
Låt du hörde:
Ingen aning.
Film du såg: Benkrossargänget.
Mat du åt: Popcorn
Kram: Sis
Fest: I fredags
Känslan: Ont i bena
Dröm: Något konstigt.!
Boken du läste: Pojken som kallades det 2 på engelska
Personen du träffade: Pappa
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Olof.!
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit där.
Gången du var utomhus: Ikväll någon gång.
Gången du sov: Inatt

Om dig

Namn: Gabriella Evelina Liselotte Svensson
Ålder: 17
Smeknamn: Bella och Gabbi
Sysselsättning: Olof = D Fotboll laga mat.
Linje/klass: Hotell och restaurang åk 2
Hårfärg: Blond.
Ögonfärg: Gråblå
Skostorlek: 37-38

Allmänt
Ska bli skoj:
Apu
Ska inte bli skoj: Apu
Sparar till: Bil.? Vet en faktiskt.
Väntar på: Smärtan i mina ben ska försvinna.
Pålägg som gäller: Skinka
Önskar jag var bättre på: Plugga.?
Dagens dryck: Loka, Kaffe latte
Vill inte: Att lovet ska ta slut.
Ett/en band/artist: Bra fråga..
Vad har du gjort idag: Jobbat som fan.
Var det kul? Jaa då.
Brukar du svära mycket? Nja..
Har du pojkvän/flickvän? Jaa.!!!
Är du kär? Jaaa.!!
Isåfall vem? Olof Martell.!
Hur tidigt stiger du upp: Beror vilken dag det är.
Är det bra eller dåligt? bra såklart !
Vad ska du göra ikväll? Sova.
Hur många timmar sover du per natt? Typ 6-8 h
Vem är snyggast i världen? Olof såklart.!
Vad är det för veckodag? Söndag.
Är du uppväxt i stan eller på landet? Landet.!
Vad lyssnar du på för musik nu? Blandat.
Öl eller Vin? Båda.!
Vad längtar du till: Sommaren.!!
Vem hatar du: Ingen tror jag.!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0