Söndag.!

20060917

Jaha då var denna veckan slut. Veckorna susar förbi i en rasande fart.! Hinner knappt börja innan den är slut.!

Vad jag ahr gjort i helgen då. Olof var här i fredags ♥, sen i lördags så spelade vi match sen bar det iväg till eslöv.
Sen idag har jag pluggat och slappat.

Liseberg nästa lördag.! Lite besviken på att inte Chalie ska med men vi tar det nästa år.! ;  )

I morgon ska jag shoppa lite tror jag,slutar tolv så där e tid till det. Ska nog köpa mig en rutig skjorta och kanske ett skärp. VI får se :  )

Klassfoto på tisdag.!

Prov i näringlära i morgon.
Får förhoppningvis reda på matteresultaten på tisdag. Hoppas på MVG.!

(Citat)
If you can DREAM it,
you can DO it.


Gabriella Svensson              




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0