Torsdag.!

20060713


(ONSDAG)
Igår var det Rix FM Festivalen i Båstad.! Trevligt.! Såg inte men hörde iaf.! : )

Gick till Espresso House och beställde en liten varm choklad. Så stod jag där och väntade. Så frågade hon som gjorde dem om jag skulle ha en choklad jag bara  -Jaa . Så gav hon mig en Stor ist.! Haha. Gott.! :P

(TORSDAG)

Gick upp 11. Skulle jobba 13. Så åt frulle och körde sen. Gjort värsta salvgörat. Har 90 pärmar, 90 pärmregister och tolv stora högar med papper.! Ska dit i morgon med. Fick välja tid så sak dit vid 10 så kommer man hem i tid.! För min andra familj kommer och ska äta här.! ( :


(Citat)
Det bästa är att veta vad man letar efter innan man börjar leta efter det.!


Gabriella Svensson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0